om sproget / on language

Jeg vil skrive bloggen på både engelsk og dansk. Hvis du kan ikke forstå ordene, fortæl mig, og jeg vil forsøge at oversætte. Hvis du er dansk, vil jeg gerne fortælle dig, jeg endnu er ved at lære sproget, og mit dansk er ikke særlig godt. Hvis du gerne vil hjælpe mig med ordene, det er rart og tak for det. Min email er somedayashtrays@gmail.com.

This blog will be written in both English and Danish. If you, as a reader, have trouble with one of those languages and would like a translation, please let me know, and I will do my best to oblige. If you are a Danish reader, please know that I am just learning, and my Danish is far from perfect. If you would like to suggest corrections please do so. Email me at somedayashtrays@gmail.com.

08 November 2008

To programmer; ikke mere

Spillelister fra fredag, 7. november:
1. Please Please Please (Let Me Get What I Want) - ANT (SV)
2. Music on the Radio - Sissy Wish (N)
3. Danger! (Ice Cream Shout) - The Sound of Arrows (SV)
4. Teach Me Tiger - Speaker Bite Me (DK)
5. Her Voice is Beyond Her Years - Mew (DK)
6. Sing Bird - Oli Oli Oli (DK)
7. Amsterdam - Peter Björn and John (SV)
8. Rawnald Gregory Erickson the Second - Starfucker
9. Candy Land - CocoRosie
10. Little Lovin - Irene (SV)
11. Over - Working for a Nuclear Free City
12. Goodbye - Asobi Seksu
13. 16 Ink - 18th Dye (DK)
14. Subtle Changes - Sambassadeur (SV)
15. Claustrophobia - Choir of Young Believers (DK)

Og eftervalgs højtideligholdelse, fra onsdag, 5. november:
1. The Times They Are A-Changin' - the Byrds
2. Blew Away - Smashing Pumpkins
3. 747 - Kent (SV)
4. X Telling Me About the Loss of Something Dear, at Age 16 - Hello Saferide (SV)
5. Iloitkaamme - Mikko Singh (SV)
6. Let Me Put it This Way - David & the Citizens (SV)
7. Take Me Home (Johan Agebjörn remix featuring Sally Shapiro) - Don Juan Dracula (SV, SV, N)
8. Friday Night at the Drive-In Bingo - Jens Lekman (SV)
9. Nicknames - Pelle Carlberg (SV)
10. Summer Sun - Batte (N)
11. Stay Alive - The Pains of Being Pure at Heart
12. Prolusion - Tiger Baby (DK)
13. The Young Ones - Munich (DK)
14. Fake Empire - the National

Jeg skal snart skrive om the Pains of Being Pure at Heart, selv om de kommer ikke fra Skandinavien.

--DL--
Ashtrays Podcast (7. november 2008)
Ashtrays Podcast (5. november 2008)

No comments: