om sproget / on language

Jeg vil skrive bloggen på både engelsk og dansk. Hvis du kan ikke forstå ordene, fortæl mig, og jeg vil forsøge at oversætte. Hvis du er dansk, vil jeg gerne fortælle dig, jeg endnu er ved at lære sproget, og mit dansk er ikke særlig godt. Hvis du gerne vil hjælpe mig med ordene, det er rart og tak for det. Min email er somedayashtrays@gmail.com.

This blog will be written in both English and Danish. If you, as a reader, have trouble with one of those languages and would like a translation, please let me know, and I will do my best to oblige. If you are a Danish reader, please know that I am just learning, and my Danish is far from perfect. If you would like to suggest corrections please do so. Email me at somedayashtrays@gmail.com.

13 March 2008

To programmer

I aftes var flink. Men jeg gider ikke lige engelsk i dag. Første, holdt (hvor siger man ‘hosted?’) jeg Tonys show (Irregular Frequencies) sammen med Arya. Tony ringede også fra Austin med en ajourføring om sin tid på SXSW. (Han var træt, og festivalen var sindssyg. (Kan man sige det for en ting?)) Mmm... Det hele ting var sjov. Og du må se spillelisten, eller downloade det som podcast.

Anden var mit program. Første 40 minnutere var ikke på AM fordi vores signal kommer fra et gymnasium, og der var en af deres basketbolspil at måtte have hørespil, så... Undskyld for det, men du må lytte til podcasten.

Og her er min spilleliste:

1. Sophia – epo-555 (DK)
2. Sing Bird – Oli Oli Oli (DK)
3. The Strawberry Festival – Oh No Ono (DK)
4. Enchanted – Patrick Wolf
5. Bad Cover Version – Pulp
6. Grammar – the Bear Quartet (SV)
7. Silly Crimes – the Tough Alliance (SV)
8. (Lack of) Love Will Tear Us Apart – the Honeydrips (SV)
9. Make Believe – Pixies
10. Nunca Estás a la Altura – Klaus&Kinski
11. Fallin' in Love – Sambassadeur (SV)
12. I Had a Guitar (Bjärton and I) – Pelle Carlberg (SV)
13. Longing as Lust – Jomi Massage (DK)

I morgen er et år af blogget (fordi jeg efterdatede min første post, fordi jeg efterdater alting). Jeg skal prøve at lave nogen spændende, men hvad, ved jeg ikke.

--DL--
Irregular Frequencies Podcast (12. marts 2008) -- med Arya og Sara
Ashtrays Podcast (12. marts 2008)

No comments: