om sproget / on language

Jeg vil skrive bloggen på både engelsk og dansk. Hvis du kan ikke forstå ordene, fortæl mig, og jeg vil forsøge at oversætte. Hvis du er dansk, vil jeg gerne fortælle dig, jeg endnu er ved at lære sproget, og mit dansk er ikke særlig godt. Hvis du gerne vil hjælpe mig med ordene, det er rart og tak for det. Min email er somedayashtrays@gmail.com.

This blog will be written in both English and Danish. If you, as a reader, have trouble with one of those languages and would like a translation, please let me know, and I will do my best to oblige. If you are a Danish reader, please know that I am just learning, and my Danish is far from perfect. If you would like to suggest corrections please do so. Email me at somedayashtrays@gmail.com.

14 March 2008

Travl i en god vej

I fredagses spilleliste:

1. Love No – the Teenagers
2. Palace Station – Melody Club (SV)
3. Adventure – Be Your Own Pet
4. Teach Me Tiger – Speaker Bite Me (DK)
5. A New Chance – the Tough Alliance (SV)
6. Transistors in My Mind – Leisure Alaska (DK)
7. To Live and Die in the Airport Lounge – My Teenage Stride
8. His Lyrics are Disastrous – Jakobínarína (IS)
9. Violent God – the William Blakes (DK)
10. Something Nice – Stina Nordenstam (SV)
11. Fake LakesDirty on Purpose
12. Platonic Rate – Parsley Sound
13. In Basement Air – the Rainy States
14. 5:15 Train – A Sunny Day in Glasgow

Min mor og søster er her, så jeg har ikke tid for skrive mere i dag. Undskyld. Men du skal være her i morgen, fordi den skal jeg have nogen for min blogårsdag. Det vil være godt.

Også -- det nyt Teenagers sang er så, så godt.

--DL--
Ashtrays Podcast (14. marts 2008)

No comments: