om sproget / on language

Jeg vil skrive bloggen på både engelsk og dansk. Hvis du kan ikke forstå ordene, fortæl mig, og jeg vil forsøge at oversætte. Hvis du er dansk, vil jeg gerne fortælle dig, jeg endnu er ved at lære sproget, og mit dansk er ikke særlig godt. Hvis du gerne vil hjælpe mig med ordene, det er rart og tak for det. Min email er somedayashtrays@gmail.com.

This blog will be written in both English and Danish. If you, as a reader, have trouble with one of those languages and would like a translation, please let me know, and I will do my best to oblige. If you are a Danish reader, please know that I am just learning, and my Danish is far from perfect. If you would like to suggest corrections please do so. Email me at somedayashtrays@gmail.com.

08 December 2007

6. december (eller juni)

Jeg ved, i dag er ottende. Men. Seks måneder fra i forgars, skal jeg være enogtyve år gammel. Og dengang, kan jeg hader min eks ven hvor han kan se mig.

Her også er i fredagses spilleliste, som, synes jeg, var meget godt. Hvert program er et sammenblandingbånd.

1. Better Days – Club 8 (SV)
2. More Than This – Electrelane
3. Sea Shell Mind – Pierre/Oliver North Boy Choir (DK)
4. Electric CaveSlumber Party
5. The Songs Don’t Make You Fly – Port Friendly (DK)
6. Pretenders – Montt Mardié with Hello Saferide (SV, SV)
7. Your Sweet Voice – the Reindeer Section
8. Never Gonna Fall in Love Again – Snow Patrol
9. Cash 22 – the Flaming Stars
10. Ronan Keating – Free Loan Investments (SV)
11. Split of a Second – Tiger Baby (DK)
12. Light Pollution – Dirty on Purpose
13. Damsel – Typhoon
14. Pumpkin Soup – Patrick Wolf

Også, alle af mine kommentarer var på dansk. Undskyld, hvis du kan ikke forstå, men jeg synes, jeg vil gerne det på den måde. (I guess, that I should say in English. All of my commentary was in Danish. Sorry if you can't understand -- but I think I like it better that way.)

--DL--
Ashtrays Podcast (7.12.07)

No comments: