om sproget / on language

Jeg vil skrive bloggen på både engelsk og dansk. Hvis du kan ikke forstå ordene, fortæl mig, og jeg vil forsøge at oversætte. Hvis du er dansk, vil jeg gerne fortælle dig, jeg endnu er ved at lære sproget, og mit dansk er ikke særlig godt. Hvis du gerne vil hjælpe mig med ordene, det er rart og tak for det. Min email er somedayashtrays@gmail.com.

This blog will be written in both English and Danish. If you, as a reader, have trouble with one of those languages and would like a translation, please let me know, and I will do my best to oblige. If you are a Danish reader, please know that I am just learning, and my Danish is far from perfect. If you would like to suggest corrections please do so. Email me at somedayashtrays@gmail.com.

29 February 2008

Vil du gerne et andet remiks?

Nogen sagde, jeg skriver altid (jeg tror ikke), så her er nogen dansk. Vil du have det andet remiks, fra i onsdags? Der var to, og jeg sættet her kun en af dem. Andet var Tiger Babys remiks af Reginas sang Minua ollaan vastassa. Det er fint og flink. Og det kom ud i 2006, så det kan du også nu downloade.

I morgen, skal jeg have min spilleliste fra i eftermiddags program, men nu, jeg er for træt. Jeg synes, jeg har prøvede at lave et hundred tinge i sidste to dage...

Og også, gladelig skuddag. Det er en af de bedre ferier, synes jeg.

--DL--
Minua ollaan vastassa – Tiger Baby remix (Regina)

No comments: