om sproget / on language

Jeg vil skrive bloggen på både engelsk og dansk. Hvis du kan ikke forstå ordene, fortæl mig, og jeg vil forsøge at oversætte. Hvis du er dansk, vil jeg gerne fortælle dig, jeg endnu er ved at lære sproget, og mit dansk er ikke særlig godt. Hvis du gerne vil hjælpe mig med ordene, det er rart og tak for det. Min email er somedayashtrays@gmail.com.

This blog will be written in both English and Danish. If you, as a reader, have trouble with one of those languages and would like a translation, please let me know, and I will do my best to oblige. If you are a Danish reader, please know that I am just learning, and my Danish is far from perfect. If you would like to suggest corrections please do so. Email me at somedayashtrays@gmail.com.

20 May 2008

København!

Jeg har endelig fortalt alle som jeg skal fortæller personlig (f.eks. mine bedsteforældre), så kan jeg nu skrive det her: Jeg skal rejse til Danmark i juni. Jeg er meget glad for det. Jeg bekymrer også mig over det, fordi jeg har aldrig været ud af USA, og andre tinge -- jeg savner allerede mine venner... men jeg synes, det vil være godt.

Jeg er der først og fremmest for skole, så skal jeg have klasse, men jeg håber, jeg kan også se og høre nogle musik. Jeg skal være i Roskilde Festivalen (og tilbagerejser hjem lige efter) men jeg ved ikke mere. Det skal jeg vist se.

Og turen skal være godt, selv om her i Portland, skal jeg gå glip af to Modern Age natter, og også en indbildt koncert med begge Starfucker og Southern Belle, som vil være meget godt. Jeg troede, det var 12. juni, men koncerten er ikke virkelig. (Trist, for alle some vil være i Portland.) Jeg aner ikke, hvor kommet ideen fra. Men jeg ville så gerne at se den, så det er vist godt, at den skal ikke virkelig ske, når alt kommer til alt -- fordi jeg afgår den 11.

Mm... alle kommer for snart. Det ved jeg ikke. Nå, København skal være fantastisk, ikke?

Og også, her er Ride In Style, en sang af Southern Belle’s, fordi selv om de er ikke skandinav, de er rare unge, en af mine yndlinge bands i Portland, og du skal lytte til dem.

--DL--
Ride In Style (Southern Belle)

1 comment:

Allan said...

Hej Sara, tak for din kommentar. :)
Jeg havde godt set at både AU og du var fra Portland, men jeg regnede da med at du selvfølgelig vidste hvem de var...
Du har ingen grund til at undskylde dit dansk. Det er rigtigt godt.
Jeg håber du får en rigtig god tur til Danmark og kbh.