om sproget / on language

Jeg vil skrive bloggen på både engelsk og dansk. Hvis du kan ikke forstå ordene, fortæl mig, og jeg vil forsøge at oversætte. Hvis du er dansk, vil jeg gerne fortælle dig, jeg endnu er ved at lære sproget, og mit dansk er ikke særlig godt. Hvis du gerne vil hjælpe mig med ordene, det er rart og tak for det. Min email er somedayashtrays@gmail.com.

This blog will be written in both English and Danish. If you, as a reader, have trouble with one of those languages and would like a translation, please let me know, and I will do my best to oblige. If you are a Danish reader, please know that I am just learning, and my Danish is far from perfect. If you would like to suggest corrections please do so. Email me at somedayashtrays@gmail.com.

13 April 2007

Undskyld

Ja, der er ikke et podcast af Ashtrays programmet i ugen, igen. Ved jeg ikke hvorfor computeret vil ikke arbejde. Men det er det. Hvis du vil gerne at vide sangerne at jeg spillede, min spilleliste er her:

1. Maybe Tomorrow - the Brian Jonestown Massacre
2. Make It All Right - the Legends
3. There Is No Ending - Arab Strap
4. For Once In Your Life Try to Fight for Something You
Believe In - moi Caprice
5. 2 Birds - Mugison
6. Kids - the Concretes
7. Perversion - Hell on Wheels
8. Back to Black - Amy Winehouse
9. Ghost Dreaming - Quasi
10. Teach Me Tiger - Speaker Bite Me

Men nogle af det sangerne vil var svært at finde, og også du vil ikke kunne at høre mine fortællinger. Jeg talte om det navne Ashtrays og sanget at det kommer fra, og hvorfor jeg så elsker Kids (sanget), og også -- jeg talte om busen at jeg tager til radiohuset, som døde om morgenen. Ja -- jeg var ikke særlig glad... Men jeg manglede kun ti minutter af mit program, men senere jeg lært at computeret var ikke arbejde, så mennesker kunne ikke at lytte. Men det er det.

Hvis du vil gerne at lytte til det eneste sang med det dansk band moi Caprice at du kan få gratis i Internet, det er For Once In Your Life Try to Fight for Something You Believe In, fra Stytzers blog, Hits in the Car. Det er ikke min yndligt sang med moi Caprice, men det er OK -- især det læst to minutter.

--DL--
For Once In Your Life Try to Fight for Something You Believe In (moi Caprice)

No comments: