om sproget / on language

Jeg vil skrive bloggen på både engelsk og dansk. Hvis du kan ikke forstå ordene, fortæl mig, og jeg vil forsøge at oversætte. Hvis du er dansk, vil jeg gerne fortælle dig, jeg endnu er ved at lære sproget, og mit dansk er ikke særlig godt. Hvis du gerne vil hjælpe mig med ordene, det er rart og tak for det. Min email er somedayashtrays@gmail.com.

This blog will be written in both English and Danish. If you, as a reader, have trouble with one of those languages and would like a translation, please let me know, and I will do my best to oblige. If you are a Danish reader, please know that I am just learning, and my Danish is far from perfect. If you would like to suggest corrections please do so. Email me at somedayashtrays@gmail.com.

23 June 2008

Du er ikke overraskede.

I lørdags, tog jeg ikke til koncerten. Det kunne jeg ikke. Jeg synes, jeg lide at være der med andre mennesker næsten mere end kun at se/høre musik. Og jeg vidste, jeg ville kende ingen, så derfor...

Jeg håber, jeg skal se Said the Shark og de andre på City Attack festivalen 28. juni, men det ved jeg endnu ikke. Det vil jeg tage alene, fordi det er udenfor og gratis, så kan jeg komme og gå, hvis jeg er nervøs. Problemet er at jeg skal måske ikke være i København, eller hvis jeg er her, jeg måtte være i en anden plads med min skolegruppe. Men det var det.

I aften er Sankthansaften, og jeg glæder mig for det. Vi har ikke noget lige det i USA, og jeg vil gerne se bål og alle af det. Jeg håber kun, det regner ikke.

No comments: